Träffar

Träffar

Hågelby Park 9/5

GOS träff på Hågelby Park i Tumba.


Den 9 maj hade rasklubben en uppskattad träff och promenad i fina Hågelby Park. Totalt deltog 7 gosar,

1 briard och 1 welsh corgi Pembroke – en härlig liten flock med mycket glädje och energi.

Efter lite stoj och stim i början lugnade hundarna snabbt ner sig och vi kunde njuta av en trevlig promenad tillsammans i det fina solskenet. Efter promenaden samlades vi på caféet för fika och trevligt prat.

Det blev en väldigt lyckad dag med många skratt, fina hundmöten och härlig gemenskap. Det är alltid lika roligt att ses, både för två- och fyrbenta!

Vi hoppas på fler trevliga träffar framöver och ser fram emot att träffa ännu fler gosar och ägare nästa gång.


Några bilder från träffen.